Konut Sigortası
Mehmetçik Sigorta Konut Sigortası ile Evinizi Güvence Altına Alın
Eviniz, hayatınızın en değerli varlıklarından biridir. Konut sigortası, evinizi ve içindeki eşyaları olası risklere karşı koruma altına alarak güvende hissetmenizi sağlar. Yangın, deprem, sel, hırsızlık gibi beklenmedik durumlara karşı finansal güvence sunan bu sigorta, hem konutunuzun yapısını hem de değerli eşyalarınızı kapsar.
Konut sigortası, evinizin bulunduğu bölgenin risk analizine göre özelleştirilebilir. Bu sayede, ihtiyaçlarınıza uygun bir koruma paketi oluşturulur. Özellikle deprem gibi doğal afetlerin yarattığı maddi kayıplar, bu sigorta ile minimize edilir. Ayrıca, sigorta kapsamına eklenen ferdi kaza teminatı ile ev halkının güvenliği de sağlanır.
Konut sigortası, sadece evinizin fiziksel yapısını değil, aynı zamanda içindeki eşyaları da korur. Mobilyalar, elektronik cihazlar, değerli eşyalar ve hatta evcil hayvanlarınız bile sigorta kapsamına dahil edilebilir. Bu sayede, olası bir hasar durumunda maddi kayıplarınız en aza indirilir.
Mehmetçik Sigorta Konut Sigortası Avantajları
-
Mehmetçik Vakfı’na Destek: Yaptırdığınız sigorta ile Mehmetçik Vakfı’na katkıda bulunarak, şehit ve gazi ailelerine destek olursunuz.
-
Uygun Primi ve Esnek Ödeme Seçenekleri: Bütçenize uygun primler ve kolay ödeme planları ile konut sigortasını erişilebilir hale getirir.
-
Hızlı ve Güvenilir Hizmet: Deneyimli ekibi ve hızlı tazminat süreçleri ile güvenilir bir hizmet sunar.
-
Geniş Teminat ve Ek Hizmetler: Yangın, deprem, sel gibi temel risklerin yanı sıra, hırsızlık, ferdi kaza ve alternatif konaklama gibi ek teminatlar sunar.

Kolay Poliçe İmkanı
Mehmetçik Sigorta olarak, tüm sigorta işlemlerinizi, kolay ve hızlı hale getiriyoruz. Online başvuru, dijital imza ve hızlı onay süreçleri ile sigorta poliçenizi birkaç adımda oluşturabilirsiniz.

İhtiyaca Uygun Poliçeler
Tüm sigorta işlemleriniz için size özel hazırlanan kapsamlar ve teklifler ile ihtiyacınız olan poliçelere Mehmetçik Sigorta Güvencesi ile kolaylıkla sahip olabilirsiniz.

Hızlı ve Zahmetsiz Sigorta
İhtiyaç duyduğunuz sigorta işlemlerinin tümünü alanında uzman danışmanlarımız ile birlikte hızlı ve zahmetsiz bir biçimde temin edebilirsiniz.
Hasar işlemlerinde temin edilmesi gereken belgeler aşağıdaki gibidir; 1.Sigorta poliçenizin ve varsa ek belgelerinizin fotokopisi, 2.Hasar bedelini ve oluşumunu açıklayan bildiriminiz. (Hasara neden olan kişinin kimliği ve adresi de mutlaka belirtilecektir.) 3.Hasar bedelinin ödeneceği banka,şube ve hesap numaranız, 4.Tapu senediniz ve/veya kira sözleşmesinin fotokopisi Yangın Hasarlarında; 1. İtfaiye Raporu, 2. Savcılıktan takipsizlik kararı veya savcılık iddianamesinin onaylı sureti, 3.Karakol başvuru ve tespit tutanağı, Hırsızlık Hasarlarında; 1. Emniyet Müdürlüğü hırsızlık şubesinden,çalınan emtianın bulunamadığına ilişkin belge, (Olaydan 30 gün geçtikten sonra) 2. Karakol başvuru ve tespit tutanağı, Fırtına ve Kar Ağırlığı Hasarlarında; 1.Meteoroloji raporu Sorumluluk Hasarlarında; 1.Hasarın oluşumunu ve sorumluluğunuzu gösterir tutanak ve/veya mahkeme kararı, 2.Zarar görenin maddi hasara uğrayan şey ile ilgili sahiplik belgesi, 3.Zarar görenin bedeni zarar talebi ile ilgili doktor raporu ve masraf belgeleri, Hasarın özelliğine göre şirketimiz gerekli olan durumlarda ek belgeler de talep edilebilir.
Hasar ihbarından , dosyanın tamamlanmasına, ödeme bilgisinden eksper tayinine kadar her konudaki bilgi HASAR ILETISIM MERKEZI personeli tarafından verilecektir.Ulaşılabilecek telefon numaraları AXA Sigorta için 444 1 999 ANADOLU Sigorta için 444 0 350.